RSS

Dagsarkiv: 18 oktober, 2014

Läsa innantill

Jag håller nu för fullt på med att komma tillrätta med min fadäs med boken. Det av fel nerlusade korrekturet som av misstag (mitt eget) blev tryckt är nu under omarbetning. Jag har även passat på att lägga till två sidor av vår nybildade patientförening samt ett boktips. Vidare har jag tagit tag i alla såsom skrivfel, klipp-och-klistra-fel. Efter detta blir det ett nytt provtryck och jag går igenom det hela ytterligare en gång till. Denna gång tänker jag inte begå misstag.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 18 oktober, 2014 i Diverse

 

Ett litet framsteg

Idag öppnade jag helgen med lite stavgång. När jag vaknade upp idag kände jag mig totalt i botten rent mentalt sätt. Jag hade ingen ork och absolut ingen lust med något. Jag insåg ganska snabbt två saker. Det ena var att jag höll på att glida in i soffpotatisläget igen, det andra var att om jag inte gav fan i mediciner, trötthet och orkeslöshet denna dag skulle glida ännu djupare ner latmasksträsket. Alltså drog jag på mig bråttomkläderna och drog ut på ett stavgångspass. Det blev den vanliga 6,5 km långa rundan runt Kåhög. Det hade verkligen en klart uppiggande effekt och nu känner jag mig mycket bättre till mods. Jag har fortfarande kontakt med min träning. En viktig moralisk seger för mig, denna lördag förmiddag.