RSS

Dagsarkiv: 19 oktober, 2014

Kan inte sova

Så himla kul då! Jag kan fasiken inte somna. Antingen sover jag inte ordentligt under natten eller så blir det som nu, att jag inte kan somna. Varför finns nu inte den där gyllene medelvägen? Nu börjar jag bli riktigt trött på detta. Jag skulle just nu inte somna om hag gav mig på att läsa telefonkatalogen….  grrrr…

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 19 oktober, 2014 i Diverse

 

Flitens lampa

Nu fick Carina och jag äntligen tummen ur och bytt lampor på våra bilar. Förr i tiden var detta en bagatell, men ju modernare en bil blir desto jävligare blir det. Nu skall väl jag erkänna att våra Kior ligger någonstans mitt emellan. Som vanligt så var det vänster halvljus som lagt av (eftersom den är bökigare att byta). Men efter en tre kvart var det hela klart och vi kan åter lysa upp höstmörkret igen och slippa få böter av sheriffen.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 19 oktober, 2014 i Pensionärsliv/Vardag