RSS

Dagsarkiv: 11 oktober, 2014

TOTAL KATASTROF!!

Det verkar som jag har av misstag skickat in ett gammalt korrektur för tryckning av boken. För när min son Mikael hade läst igenom boken, så formligen kryllade den av fel sida upp och sida ner. Om Ni hade tänkte att beställa, avvakta med detta, för den versionen Ni skulle få i näven är inte kul att läsa. Jag skall ha ett litet krismöte med förlaget på måndag förhoppningsvis och då ta ställning till hur jag skall göra. Just nu lutar det åt att trycka om upplagan. Jag har även bett förlaget att stoppa all försäljning omgående.

HELVETE!!!!!! Jag behövde inte det här…

 
4 kommentarer

Publicerat av på 11 oktober, 2014 i Diverse

 

In i väggen

Gårdagen lämnade allt övrigt att önska och var mer eller mindre ett helvete. Jag var totalt orkeslös och fick inte åstadkommit någonting. Jag insåg då att jag nog verkligen hade gått in i väggen. Jag kände mig precis som jag gjorde i 14 september 2005, även om det nu inte var lika illa som den gången, fast känslan var densamma. Det är ändå bra att göra insikten för vägen tillbaka blir inte lika jobbig.  Det hela redde ut sig på kvällen då jag satt med min grabbar på O’Learys och tjatade. Jag kunde även överlämna min bok till dem. Idag känner jag mig helt matt trots att jag var hemma tidigt och somnade bums, jag somnade nästan på bussen också. Inte roligt att erkänna och inse detta, dessutom inte heller helt smärtfritt i själen, men nödvändigt.