RSS

Dagsarkiv: 13 oktober, 2014

Striden går vidare

Nu har jag varit nere på förlaget och fått en kopia på senaste tryck-PDF:en som kommer att läsas omsorgsfullt mer än en gång. Det är en sak som är säker. Jag har ringt mitt försäkringsbolag 3 Kronor och hört mig för om drulleförsäkring, men de betalar inte ut något utan svänger sig på ordtolkningar och formuleringar. Vad annat kan man vänta sig av ett försäkringsbolag? Kanske skulle jag ha stannat kvar på TryggHansa istället? Det känns som om jag har en hel del oflyt nu. Nu skall jag försöka leta upp en finansiering och eventuellt lite sponsring. Boken skall ut igen det är bara så. Striden går vidare…

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 13 oktober, 2014 i Diverse

 

Börjar att andas ut

Vilken jäkla helg! En avgrundskörning med att rätta upp boken. Jag har fått ihop en ny korrigerad utgåva som jag skall hämta upp på förlaget idag och prata igenom en omutgivning. Men efter detta måste jag helt enkelt ta en break i några dagar. Det har tagit styggt på mig och gör inte min tillvaro lättare. Jag har bestämt för att slappa framför TV:n ett par dagar och bara lugna ner mig. Jag skall försöka få igång någon lättare form av träning eller rörelse. Det positiva var att jag kunde göra några andra ändringar som jag i efterhand inte var så jättenöjd med. Så det brukar ju alltid komma ut något bra av sådana här käftsmällar också.

Nu skall jag ta det lugnt idag och bara slappa. Jag behöver det verkligen.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 13 oktober, 2014 i Hälsa/Rehab/Skador