RSS

Seniorträning och knäckebröd

26 Jan

Nu är amarilloölet tappat på Corneliusfat och satt på kallkraschning. Någon gång under helgen ska jag kolsyresätta det så att det blir klart till tisdag. Medan jag väntade på en sändning från mathem.se passade jag på att göra lite knäckebröd på mäsken från amarilloölet. Det blev faktiskt riktigt bra (och mättande). Jag ser detta knäckebröd som en kolesterolsänkare också. Så det blir förhoppningsvis en hel del nytt jag kommer att utsätta mina LEK-vänner för, på tisdag.

På förmiddagen körde jag även ett träningspass med seniorerna på Improve och som vanligt var det ingen walk-in-the-park. Denna gång slapp vi utsättas för den så kallade air-biken. Nu väntar jag på att Frugan ska komma hem. Hon är ledig nästa vecka och det ser jag fram emot….

 

Lämna en kommentar