RSS

Morgonjogg

05 Okt

Vaknade tidigt efter en dålig natt med mardrömmar om jobbet. Ingen större idé att somna om så jag gick upp och tog en kopp morgonkaffe med frugan innan Hon pep iväg till jobbet. Strax efter Hon hade gått klädde jag om mig till  löparkläder och gav mig ut på månadens första löppass. Som vanligt lika långsamt men denna gång kändes det inte lika segt. Det var dimma som låg tät när jag gick ut och det var vindstilla, ca 5 plusgrader. Under tiden jag lufsade lättade dimman och solen bröt igenom. Riktigt mysigt var det. Rundan var min vanliga Kåhögsrunda. Jag kom hem igen utan någon nära-döden-upplevelse och det kändes bra. Dessutom har jag unnat mig en liten middagslur. Nu lyssnar jag på en ljudbok.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 5 oktober, 2017 i Hälsa, Träning

 

Kommentera

 
