RSS

Dagsarkiv: 1 oktober, 2017

Hösten har startat

Ny månad, nytt kvartal. Även om vi fortfarande har meteorlogisk sommar så innebär 1 oktober för mig att hösten har startat. Lite stel efter gårdagens övning. Det blev vilodag idag och vi tog faktiskt bilen bort till ICA i Allum och storhandlade. Annars har vi inte gjort något speciellt. Ljuspunkten denna dag var när vi satt i vårt nyinredda uterum och chillade. Det blev ju kanonbra. Go matta att gå på, infravärme. Bara lite belysning som ska till och jag inhandlade två lampor att montera där ute och som jag ska be om hjälp med. Där kommer jag att tillbringa mycket tid. Jag kopplade upp mig till biblioteket och lånade en ljudbok som jag streamade. Det blev en riktigt lugn och skön stund där ute. Imorgon är det vardag, den ska jag starta upp med ett besök hos sjukgymnasten och fortsätta min strävan att få lite lugn och ro i mitt sinne.

20170929_133751

Bra va!?

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 1 oktober, 2017 i Hälsa, Hemma