RSS

Jag cyklade idag…

27 Jun

Det var snabba puckar idag. Jag cyklade ut till jobbet på 60 minuter och hem på 53 minuter. Det är ju inget fel på fysiken och det känns så jävla konstigt, eftersom jag är totalt slut i skallen och inte fungerar. Detta får jag inte ihop. Kroppen har fysiken men det skiter sig på kommandobryggan. Jag är helt slut mentalt och börjar nog nå vägs ände,  men att få cykla och därmed få träna uppväger det mesta. Jag vet nu att det inte är fel på min kropp (trots 100+ i vikt) utan att jag måste ta itu med det mentala. Jo. Jag har sagt det en massa gånger förut och för varje gång  blir jag mer övertygad att detta är root cause. Jag har en tuff resa framför mig och jag har inte gett upp, även om det kan verk.a så..

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 27 juni, 2017 i Cykel, Diverse, Hälsa

 

Kommentera

 
