RSS

Björn

15 Jun

Äntligen! Alldeles för länge sedan, men idag kunde jag till slut få en liten snabb lunchträff med min lilla sonson Björn. Idag var han på ett litet rastlöst humör men icke desto mindre, naggande go. En perfekt medicin för en sliten farfar. Att mina grabbar har varit så små, svårt att kunna dra detta till minnes. På lördag ska jag köra denna familj till Landvetter då de ska tillbringa en vecka på Mallis.

I övrigt känner jag mig ganska seg idag. Det är väl lite sviter efter nattarbetet antar jag och jag dog ju inte av det.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 15 juni, 2017 i Familj och Vänner, Jobb

 

Kommentera

 
