RSS

Onödigt bilande

08 Jun

Idag skulle vi konverterat in en ny återförsäljare på jobbet. Sådant brukar ta tid med den marknaden och jag hade räknat med att bli kvar ganska länge. Av den anledning nedlät jag mig till att ta bilen till jobbet. Men i sista minuten hade de backat och skjutit fram det hela, för jag vet inte i vilken gång av ordningen det skedde. Så jag bilade i onödan. Typiskt! Det är en bransch med en jävla massa processer – skitbra. Men att vårt uppdrag följer processer – no way. Vår planering är hela tiden en ”moving target”. Återstår att se om det fattas beslut om söndagens övning. Ett beslut som ska tas på fredag lunch/eftermiddag. De tror att vi är ena jävla marionetter – bara ryck i snörena så sprattlar vi. Grrrr….

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 8 juni, 2017 i Diverse, Gnäll, Jobb

 

Kommentera

 
