RSS

Bidde inget

07 Jun

Näe! Det blev inget Improve. Jag var helt enkelt orkeslös och mäktade inte med att försöka. Det är illa, men jag ger absolut inte upp. Inser bara att jag har en del att göra med återuppbyggnaden. Jag ska försöka nästa vecka, helgen som kommer är helt fulltecknad. Annars börjar jag sakta känna mig bättre efter att ha slutat med Setralinet. Här gäller det verkligen att skynda långsamt, mycket långsamt.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 7 juni, 2017 i Diverse, Hälsa, Träning

 

Kommentera

 
