RSS

Fin cykling med frugan

03 Maj

Vilken morgon! Det var totalt vindstilla ute och inte ett moln på himlen. Temperaturen låg på 3 plusgrader. Trots detta bytte jag ut min cykeloutfit till en mer sommarlik utstyrsel eftersom det kommer att vara soligt och 18 grader i skugga vid hemfärden. Det blev bara en fordrad cykeljacka som skötte skyddet. Nåja! Lite kyligt var det runt benen men den känslan försvann ganska snabbt när jag började att cykla. Till min stora förtjusning gjorde Frugan mig sällskap denna morgon och vi kan nog se fram mot en fin resa hem för att sedan inhösta belöningen ute på terrassen i form av en kall. En kall blev det när vi kom hem och den satt riktigt jäkla bra. Today is a good day!

 
 

Kommentera

 
