RSS

Lugn helg

28 Apr

Så var det äntligen Valborg/Första Maj, en liten långhelg som nu startar min stora nedräkning. Vädret ska tydligen bli bra också och jag kan kanske på allvar inviga våra nya utemöbler och den nya gasolgrillen. Det ska bli en lugn helg i alla fall och jag tänker inte träna allt för hårt. Lite lagom, så där Ni vet. Jag tänker inte åka in till stan och titta på Chalmerskortegen i alla fall. Jag har just nu lite svårt för att trängas bland folk. Lugn och ro is da shit!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 28 april, 2017 i Diverse, Hemma, Träning

 

Kommentera

 
