RSS

C56

14 Apr

Nämen! Nu står den där – vår nya dynbox som slutade i totalt fiasko i onsdags. Efter att ha fått en ny fick jag idag tummen ur och sätta ihop den (det blåste inte så mycket på terrassen). Vi gick ut på en promenad idag (fast i en ganska hög takt), jag ville testa hur det kändes i min vänstra bröstkorg (det ömmar fortfarande) och det verkar gå bra (OBS! Ingen vits).  Jag har mycket motvilligt hållit mig stilla men nu kan jag kanske starta upp lite försiktigt. Det var en positiv känsla. Mycket inspiration fick Carina och jag när vi efter vår Långfredagsmiddag (varmrökt lax) tittade på Netflix och filmen 100 meter. den handlade om Ramón Arroyo som fick diagnosen MS och 9 år senare genomförde en Ironman. Respekt. Nu håller jag på att googla på den killen, jag vill veta mer om honom. En annan positiv upplevelse är att jäsningen på mitt nya öl, som är ett beställningsjobb från min fru som tyckte mitt senaste var så gott att Hon ville ha mer till sin födelsedag, då Hon fyller 56 år. Det nya ölet döptes därför till Carina 56 eller C56 kort och gott och är som den senaste bryggningen en Nya Nyzeeländsk Pilsner. Yummie.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 14 april, 2017 i Ölbryggning, Diverse, Hälsa, Hemma, Träning

 

Kommentera

 
