RSS

Leeeedig!!!

07 Apr

En av de segaste arbetsveckorna på ett bra tag (annars rullar de på ganska fort) är äntligen över. Jag är nu ledig, som jag har längtat efter detta. Även Carina kommer att vara ledig denna vecka. Vi ska inleda med att städa lite eftersom vi båda varit trötta och ganska sloppy med detta den senaste tiden. På söndag är det lite födelsedagsfika för de närmaste och på tisdag ett besök hos tandhygienisten samt bilen in på service. Utöver det ska det inte bli ett säger ett endaste hitte-på. Jag ska förstås försöka träna lite. Just nu ser det inte så där jättebra ut eftersom jag fortfarande har ganska ont i bröstkorgen efter den där cykelfadäsen. Jag hoppas att detta läker och klingar av under helgen.

Min absolut första åtgärd är att parkera mig i den nya utesoffan och invänta Carina som cyklade till jobbet idag. Tanken är att Hon ska landa här ute på terrassen också med en kall. Det gör ju inte saken sämre att veta om ett drygt år så behöver jag inte tänka på ledighet, då gör jag som jag vill och faller mig in. Längtar till pensionärslivet.

 
1 kommentar

Publicerat av på 7 april, 2017 i Hälsa, Hemma, Jobb, Rehab & skador, Träning

 

Ett svar till “Leeeedig!!!

  1. ebbe2006

    8 april, 2017 at 10:00

    Vi ser fram emot att provsitta denna fina soffa!

     

Kommentera

 
