RSS

Blåsigt värre!

05 Apr

Vilken jävla cykling det blev idag. Det blåste fan och anamma. Kenneth och jag slet i motvinden. Vi hade tänkt att ”damma” på lite men av det blev det intet. Motvinden gav oss rejält med jobb.

Efter en turbulent dag på jobbet blev det dags att dra hemåt. Kenneth meddelade mig att han hade fått punka utanför sitt jobb. En spik genom däcket. Vilken jävla otur. så jag fick cykla hemåt på egen hand. Som kompensation hade jag i alla fall medvind under hemfärden, vilket underlättade det hela. Det var skönt att komma hem. De följande två dagarna kommer jag att ha kalsongkontor, sedan väntar en veckas ledighet som innebär att jag inte behöver ge mig in på minst en och en halv vecka. Det ska bli riktigt gôtt!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 5 april, 2017 i Diverse, Hemma, Jobb, Träning

 

Kommentera

 
