RSS

Deklarerad

21 Mar

Igår var det vårdagjämning. Hurra! Det går åt rätt håll. Jag körde lite spinning igår på lunchen, annars var det lugnt. Idag har jag också deklarerat eftersom den tjänsten öppnades idag. Det finns ingen anledning att hålla på det där. Till min stora besvikelse kunde jag konstatera att jag för första gången på decennier åkt på att betala restskatt. Inget kul alls. När jag hjulat igenom det hela och gjorde skatteuträkningen stannade beloppet på 829 kronor. Det kunde ju vara värre vet jag. Hur som helst så passade jag även på att betala in de där pengarna, så nu är allt jidder runt deklarationen avklarad för ett år framåt. Och så slipper jag att betala ränta.

Även under dagens lunch blev det spinningpass, dock bara en halvtimma. Jag måste ju vara hyfsat fit till lördag då jag ska köra Spinn of Hope i 12 timmar. Däremot slipper jag vara instruktör, de hade fått ihop det hela så nu kan jag slappna av och bara trampa i timmarna 12. det känns bra. I morgon blir det cykling till jobbet

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 21 mars, 2017 i Diverse, Hemma, Träning

 

Kommentera

 
