RSS

Lite ovant

14 Mar

Denna dag tog ja faktiskt bussen till jobbet och det var en ovan känsla som jag inte kände mig det minsta bekväm i. Nope! Jag såg detta bussåkande som en radikal nedgradering av arbetsresa till jobbet. Dock passade jag på att kolla lite på Netflix under bussturen. Men eftersom jag inte är helt återställd så var det aldrig ett alternativ till att cykla. Orsaken att jag åkte in in till jobbet istället för att sitta hemma vid var att jag hade två ganska viktiga möten. Ett personligt avstämningsmöte med min chef och ett gruppmöte där vår högste Sverigechef skulle komma och hälsa på. Det sistnämnda blev inte av då han inte kunde komma med flyget.Det var ju otur.

Jag har inte känt mig på topp denna dag men ändå kan jag säga att det går åt rätt håll och ger jag det ett par dagar till ska jag nog kunna komma upp i sadeln igen. Annars en ganska tråkig och händelselös dag. Fortfarande har jag inte provsmakat min öl eftersom jag vare sig orkat eller känt för det. Då är det högt vatten, när jag nobbar öl.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 14 mars, 2017 i Hälsa, Jobb

 

Kommentera

 
