RSS

Kalsongkontor och finbesök

27 Feb

Denna måndag brukar jag, som brukligt nu för tiden, sitta hemma och jobba för att få ner stressnivån. Hos oss går detta under begreppet kalsongkontor. För min del har detta reducerat stressnivån betydligt, tyvärr långt ifrån helt. Idag kan jag också vara lite tacksam för det eftersom det har regnat oupphörligt idag och att jag slapp cykla. Det som gjorde denna dag lyckad var att vid lunchtid fick jag ett litet kort finbesök av min svärdotter och min sonson – Björn. De kom upp för att hämta den USB-sticka med det jag hade filmat från gårdagens dop. Vi hann med en kopp kaffe och tyvärr blev besöket kort eftersom jag var tvungen att jobba. Jag hoppas verkligen att det blir flera tillfällen av denna art.

Kvällen har nu ägnats åt att förbereda morgonens arbetsdag som ska inledas med cykling till jobbet (i regn). Även cykelpaltorna ska plockas fram. Imorgon dockar jag med Kenneth ner i Sävedalen för vidare färd ut till Hising Island.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 27 februari, 2017 i Familj och Vänner, Jobb

 

Kommentera

 
