RSS

Min cykel är tillbaka

23 Feb

Idag fick jag besked att min cykel var klar och jag tog lunchrasten att springa ner till Sävedalens cykel och hämta den. Jag fick byta till mig den mot 915 spänn. De hade lyckats rädda hjulet och fixa till det, de hade även gjort lite annat småpill som jag i och för sig kunde fixat själv men när den ändå var där så var det väl lika gott att de gjorde’t. Det blev en liten mindre löptur på 3,4 km och en lika lång cykeltur hemåt. Jag hann det ganska lätt under min lunchrast. Nu är cykelordningen återställd.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 23 februari, 2017 i Prylar

 

Kommentera

 
