RSS

Spinning

22 Feb

Inte ett ljud från Sävedalens cykel idag om statusen på min hoj, trots att de lovade att höra av sig. Sådant gör mig irriterad utöver att jag är irriterad över att jag inte pendelcyklat idag och det blir nog inget cyklande denna vecka. som kompensation för det här drog jag över till Improve och körde ett spinningpass istället. Ett riktigt grymt bra pass med bra musik. Det får bli min kompensation denna dag. Jag har även anmält Carina och mig till Vasaloppsspinning om två veckor. Det var faktiskt länge sedan jag var på ett sådant event.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 22 februari, 2017 i Prylar, Träning

 

Kommentera

 
