RSS

Äääntligen fredag!

20 Jan

Den gamla klyschan TGIF kommer för en gångs skull till sin rätt. Efter en bläig torsdag där företag i princip gav mig fingret vid lönedelgivningen kunde jag se fram mot denna fredag. En fredag som blev ganska händelselös och träningsfri (tråkig med andra ord). Det skojsiga däremot är att packa. Nästa vecka är Carina och jag lediga och det skall firas med ett besök på Vemdalsskalet för lite skidåkning utför. Det är faktiskt första gången sedan 2004 som jag åker på slalomlagg, så Carina och jag har aldrig åkt skidor tillsammans. Det här ska bli jävligt kul och något vi ser fram emot väldigt mycket. Dessutom slipper jag det där jäkla jobbet i en hel vecka. Välbehövligt.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 20 januari, 2017 i Diverse, Familj och Vänner, Hälsa, Jobb, Träning

 

Kommentera

 
