RSS

Cykeltvätt och bebisar

08 Jan

Det blev en lite-av-varje-dag idag. Jag vaknade efter ytterligare en natt med mardrömmar. Bara att kliva upp. Jag hade en del att göra idag. Det jag inte hade räknat med var att Carinas dator hade ställt sig på tvären. det kunde jag fixa efter lite handpåläggning. Ett mystiskt Microsoft Office fel. Dagens projekt blev att tvätta cykeln som varit grymt skitig. Jag provade med att ta in cykeln i duschen för lite rengöring och det funkade hyfsat bra. Det är inte riktigt läge att stå på terrassen med vattenslang.

20170108_171452

Senare på dagen bar det hem till min minste grabb – Niklas -som firade födelsedag i efterskott. Naturligtvis hamnade fokuset på de små barnbarnen. Vi fick nog turas om att hålla de små liven vilket jag tror deras föräldrar såg som ett välkommet avbrott. Att hålla dessa små liv är fascinerande och jag är så betagen av dem. Det börjar bli roligare nu för nu kan jag också få lite kontakt, även med den minsta.

20170108_152802

Björn..

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 8 januari, 2017 i Familj och Vänner, Hemma, Prylar

 

Kommentera

 
