RSS

Har varit lite dålig

09 Dec

Igår stannade jag hemma från jobbet för jag kände mig inte bra. Jag var så tilltäppt i näsan att jag inte sova med min CPAP och jag sov inte många minuter till gårdagen. En gårdag som jag tillbringade större delen i soffan och kollade på Netflix när jag inte sov. En trist och händelselös dag som kändes bortkastad. Mest sur att jag blev blåst på en cykeltur.

Idag var jag också hemma för det kändes lite skumt i morse. Jag hade redan igår fått lägga ner planerna på att springa till jobbet. Grrrr… Å andra sidan var det ganska skönt att vara hemma. Idag kände jag mig lite piggare fram mot lunchtid, kanske beroende på att jag fick sova ut ordentligt och ta igen lite av veckans förlorade sömn. Nu på eftermiddagen kunde jag i alla beta av ett par punkter på mitt städschema inför julhelgen. Alltid något, så det blev i alla fall något vettigt gjort dessa två eländiga dagar. Nu hoppas jag på att få lite träning i kroppen under kommande helg i alla fall. Och vi ska också göra klart all julstädning denna helg. Hoppas jag känner mig piggare imorgon.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 9 december, 2016 i Hälsa, Hemma

 

Kommentera

 
