RSS

I’m ready

29 Nov

En dag i kalsongkontoret är över. Jag har varit hos min fantastiska läkare och vi har diskuterat igenom en del saker, riktigt givande. Lite senare på kvällen hade jag en sammankomst med LEK-gänget med det sedvanliga innehållet och som är ett välkommet avbrott i en annars grå arbetsvecka. Väl hemma igen så gjorde jag i ordning metallhästen. Imorgon ska det cyklas. Tufft lär det bli. Västlig vind, vilket innebär motvind till jobbet, med 18-19 m/s i byarna. Bara att kötta. Nu väntar en god natts (?) sömn innan jag trampar iväg imorgon bitti. En i övrigt händelselös dag kan läggas till handlingarna i min kapplöpning till pension och kommande ultralopp. Natti natti…

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 29 november, 2016 i Diverse, Familj och Vänner, Jobb, Träning

 

Kommentera

 
