RSS

Nr 100

02 Nov

Jahapp! Mer än halva veckan gjord. Morgonens cykling till jobbet gick helt utan problem, det var dessutom min 100:e cykling till jobbet detta år. Det jag fick passa mig för, var alla våta löv. Lövhalkan var ganska påtaglig, speciellt på GC-banan utmed Utbyvägen och vid Kviberg och där tog jag det väldigt försiktigt. Lite kyligt har det blivit också, bara 3 plusgrader i morse och i natt skall det frysa på. Av den anledningen har jag nu satt på ett framhjul med dubbdäck. Det börjar bli vinter lite smått, inte bara i mitt sinne. Imorgon kommer jag att ta det lilla lugna.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 2 november, 2016 i Diverse, Träning

 

Kommentera

 
