RSS

Farfar 2.0

30 Okt

Jag blev ju farfar för andra gången i måndags och idag fick jag träffa det lilla underverket – Björn. Mamma upp i dagen. När man håller ett litet knyte som detta så smälter man helt och hållet. Det är fortfarande svårt att ta in att jag är farfar och dessutom till två små söta barnbarn. Jag är stolt, inte bara för att jag blivit farfar utan också över mina killar som vuxit så enormt och nu fullständigt kommit in i föräldrarollen och de gör det bra dessutom. Jag vaknade upp idag efter en bedrövlig natt med en massa mardrömmar (om jobbet). Att då få hälsa på Björn och hålla denna späda lilla varelse gjorde underverk på mig. Den dippen jag varit nere i idag är mer eller mindre borta. Ett stort underverk i litet format.

20161030_1424471

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 30 oktober, 2016 i Familj och Vänner

 

Kommentera

 
