RSS

Jag har blivit farfar igen!

24 Okt

En kanonfin start på veckan efter en kanonfin helg. Min yngste grabb ringde idag och meddelade att jag blivit farfar igen till en lite grabb (som ska heta Björn). Förlossning och allt hade gått bra och alla må bra, bara ganska trötta (konstigt vore väl annars). Grabben vägde 3150 och mätte 49 cm (viktiga data att ha med). Så nu har jag återigen blivit farfar och är numera dubbel-farfar. Många sköna känslor for genom mig och jag tänkte tillbaka på den stund då Niklas föddes. Cirkeln är på något sätt sluten. Stort och varmt grattis till den nyblivna familjen. Bättre nyheter än så här kan man inte få på en måndag. Jag är själv ett måndagsbarn så det bådar ju gott, eller?

 
1 kommentar

Publicerat av på 24 oktober, 2016 i Diverse, Familj och Vänner

 

Ett svar till “Jag har blivit farfar igen!

  1. M

    26 oktober, 2016 at 21:01

    2016 har alltså 2 nya i be-Manning! Höhö! Grattis till farfarandet!

     

Kommentera

 
