RSS

Terrassen förrådställd

15 Okt

Denna dag har ägnats åt att få i ordning terrass och uterum inför kommande vinter. Det innebär att vi har stuvat om i uterummet och gjort lite extra plats för våra två pendelcyklar. Plockat in hammock och lagt utebordet upp och ner så att det inte blåser åt fanders under vintern. När allt var klart så tog jag fram högtryckstvätten och spolade rent hela terrassen. Så nu är det i höst vinterläge fram till sena april/tidiga maj.

Jag har även gett mig på den sista litteraturuppgiften i min GIS-kurs och den är färdig till 90%. Sedan har jag tre praktiska uppgifter att göra också men tidspressen är borta och det känns skönt. Imorgon skall jag vara på jobbet kl 8 för att göra en systemuppgradering med teamet och det har gjort att jag känt mig ganska blähäig denna dag.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 15 oktober, 2016 i Hemma, Jobb

 

Kommentera

 
