RSS

Check!

09 Okt

Söndag avverkad. Dossetten fylld med mediciner för kommande vecka – check! Ombyte för kommande vecka på jobbet – check! Matlåda – check! Cykeln kontrollerad – check! Däcken pumpade – check! Cykellampan laddad – check! Småsakerna i min lilla transportnecessär innehållandes morgonens mediciner, plånbok etc – check! Cykelkläderna framplockade – check! Kaffebryggaren laddad – check!

Tja det mesta verkar vara i ordning för ytterligare en veckas cykelpendling. Helgen gick (som vanligt) alldeles för snabbt. En jättekul helg tillsammans med svågern och hans familj. De är nu hemma och har nog förberett sig för kommande vecka.  Själv får jag se vad denna vecka har att bjuda på. Det bör hända något med följetongen som kallas för soffan. Kanske får jag också svar på mitt DNA-test. Nästa vecka är det också 10 veckor kvar till jul – den Du! Jag skulle vara glad om nästa vecka sprang iväg ganska snabbt, för kommande söndag åker jag på att jobba, vilket per default innebär att den helgen är förstörd. Förhoppningsvis blir det det sista helgjobbet detta år. Men man skall aldrig säga aldrig. Go natt på Er och ha nu en bra vecka.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 9 oktober, 2016 i Familj och Vänner, Hälsa, Hemma, Jobb

 

Kommentera

 
