RSS

Söndagsbowling

11 Sep

Det har varit en skön helg med mycket vila. Två dagar har jag fått sova i 11,5 timma – underbart! Lite pyssel hemma och lite plugg med min distanskurs. Vila har det blivit, även från träningen. Carina har startat upp ett projekt med att plantera om våra växter. Något jag aldrig skulle få tummen ur att göra. Idag undrade Robert dra till John Scotts och spela bowling. Det var inte svårt att svara på det när jag så hur hornen växte ut på frugan. Så blev det. En hård drabbning mellan Carina och Robert som slutade med en mycket knapp seger för Robert över en ganska så ringrostig Carina. Jag ock Roberts kusin Anton fajtades om jumboplatsen som jag vann ganska enkelt. Det hela avslutades i bortförklaringarna bås med öl och vitlöksbröd. Satan! Vad bra jag mådde då! En fantastisk söndag och en bra avslutning på helgen. Imorgon börjar eländet igen men då skall jag ha denna söndag i minnet. Mycket lyckat!

14344206_10154450506867416_2849824558926691933_n

Eftersnack i bortförklaringarnas bås…

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 11 september, 2016 i Familj och Vänner, Hemma

 

Kommentera

 
