RSS

Bröllopsdag!

01 Sep

Idag är det en stor dag. Det är vår bröllopsdag! Nu har vi varit gifta i fyra år och innan dess sambo sedan 2006. Tiden går väldigt fort och vi har upplevt både motgångar och medgångar tillsammans. För mig har denna tid varit fantastisk och jag har fått den stora förmånen att dela liv med denna underbara Kvinna som alltid ställer upp när det gäller, som alltid finns vid min sida när dipparna kommer och det är Hon som dragit mig upp ur dessa mörka hål. Jag kan inte tänka mig en tillvaro utan att få vara tillsammans med min underbara Carina. Tack frugan för alla dessa år – ovärderligt!

Carina

Guldtjejen!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 1 september, 2016 i Familj och Vänner

 

Kommentera

 
