RSS

Nytt sjukdoms-CV

10 Aug

Jo, nog är det så alltid, man blir ju sjukare och sämre ju mer åren går. Tyvärr måste jag väl nog hacka i mig det faktumet och det gör ju uppförsbacken lite brantare då jag samtidigt skall ta mig tillbaka på banan igen. Men sådant får inte hindra mig. För ett par år sedan och i min bok – Fienden inom mig (den finns kvar) – hade jag en bild som gav en översikt av mina ”små” krämpor. Jag kände att det var dags att uppdatera den nu. I denna version har jag lagt till min senaste diagnos – malingt melanom och gjort lite andra förtydliganden. Bilden har jag skapat i Adobe Clouds Fuse och lagt till texten i Photoshop. Det där programmet Fuse var riktigt kul att labba med. Och så här är läget den 10 augusti i nådens år 2016 och den håller sig till epitetet överlevaren…

SjukCV-20160626-02

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 10 augusti, 2016 i Hälsa

 

Kommentera

 
