RSS

Äntligen!

22 Jul

Nu har jag stämplat ut för sista gången på 5 veckor och drar på semester. Jag kommer garanterat att till 1000% förtränga allt vad jobb heter och inte vara ett enda piss tillgänglig. Jobbdator och jobbtelefon är inlåsta i min hurts på jobbet. Vilken underbar känsla, en försmak till när jag blir pensionär. Cyklingen hem blev en lugn och stillsam sådan där jag mötte upp med Carina för gemensam färd hemåt. Väl hemma blev den första åtgärden att ta sig en kall. Strax skall vi gå ut på en restaurang och käka en bit mat för att fira den efterlängtade semestern. Även klockradion kommer att få 5 veckors permission. Underbart! Nu skall jag koppla av och träna lite. Jag har inga planer så jag får se vad respektive dag har i beredskap åt mig. Det enda planerade är nästa lördag då min näst äldste son gifter sig. Den 29 augusti kliver jag in i hamsterhjulet igen.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 22 juli, 2016 i Hemma, Jobb

 

Kommentera

 
