RSS

Vill bada

12 Jul

Denna jävla hosta. Just när jag tror att allt är lugnt så brakar det loss igen. Jag var tvungen att avbryta ett möte över Skype idag på jobbet för att hosta. Alltid likadant. Det goda med det här är att min förkylning går in i sin slutfas och det borde nog vara ordning på torpet igen om ett par dagar. Operationssåret läker på men det stränar fortfarande i ryggen och det ömmar en del. Kanske kan jag starta upp någon form av träning till helgen. Vikten är också ett mörker. De 5 pannor jag har lagt på mig under dessa stiltjeperioder har jag fortfarande att bära på. Jag har inte lyckats  gå ner men jag håller det i alla fall i schack och går inte upp. Vid min senaste vägning i söndags är det en nedgång på 0,2 kg vilket jag betraktar som försumbart och det ligger väl inom vågens felmarginal. Låt mig bara få komma igång så skall jag minsann bli tunnare. Semestern är nu bara drygt 1½ vecka bort och under denna period skall jag bland annat ut och bada vilket jag inte fått gjort denna sommar på grund av operationerna. Här är ju också en angelägen orsak till att minska i vikt igen – jag måste ju komma i våtdräkten. Bara att bida sin tid…

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 12 juli, 2016 i Diverse, Hälsa, Jobb

 

Kommentera

 
