RSS

Förkyld

07 Jul

Idag är det ingen bra dag. Såret ömmar och värker och en förkylning har slagit rot i mig. Jag har kämpat hårt denna dag med jobbet och baxat mig igenom det på ren vilja. Men nu ligger jag däckad i soffan. Nu är det ju ingen dödlig åkomma jag har men jag är inte på topp. Tur i oturen att förkylningen slår till under mina två icke-träningsveckor. Jag skall nog se till att vara på banan igen. Jag kommer att jobba vidare de dryga två veckor som återstår till semestern (så jädrans dålig är jag inte), värre saker har jag tagit mig igenom men jag måste erkänna att att värkande operationssår och en förkylning inte är den bästa kombon.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 7 juli, 2016 i Hälsa

 

Kommentera

 
