RSS

Glad Midsommar

23 Jun

Äntligen är en überturbulent vecka över och en långhelg stundar. Den skall jag ta till vara på och återhämta mig så gott det går. Ett rent helvete på jobbet, havererad cykling men ändå ett gott besked. Om allt klaffar kanske jag hinner något träningspass också, tänkte att jag skulle röra på dököttet ett par gånger innan det är dags att möta skalpellen igen, för då stundar två veckor stiltje igen. Midsommarafton skall jag tillsammans med Carina tillbringa hos några vänner och det kommer att bli lugna puckar. Vi tillhör inte (och vill inte tillhöra) den kategorin som skall supa sig redlös på midsommar. Been there – done that. Den tiden är förbi.

Hur som helst vill jag önska alla en glad och trevlig midsommar.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 23 juni, 2016 i Diverse, Jobb

 

2 svar till “Glad Midsommar

  1. carlssonkarlsson

    24 juni, 2016 at 08:27

    Glad midsommar önskas även från andra sidan Säveån! 🙂

    Här ska firas midsommar med att gå till Allum… haha, motvilligt, men det räcker att gå in i en änden, in på Kjell&Co, och köpa en router värd namnet till den nyindragna fibern. Var en klant och köpte bara med en router från bredbandsleverantören utan att fattat att det var en grej man borde ha kollat upp… 100/10-hastighet in, som blir 5/5 emellanåt, det är ju tillåmed sämre än mobilt bredband! Känner mig som ett pucko, orkar inte bråka mer med bredbandsleverantören, men trodde ju att det de sålde i kombination med sina abonnemang skulle matcha… suck!

     
    • Ultrastefan

      24 juni, 2016 at 10:30

      Jag går inte in i klädbutiken Allum förrän det är av nöden tvunget. Men annars kunde Du väntat lite till september så får Du närmare till Elgiganten som öppnar i K-Rautas gamla lokaler. Fördelen med Kjell är att de ligger vid ingången och man slipper gå in i det eländet… /Stefan

       

Kommentera

 
