RSS

Skitdag igår

22 Jun

Igår var en dag jag var nere i helvetet och visste inte om jag skulle återvända. Jag orkade inte hålla på med slang- och däckbyte på cykeln och var därför tvungen att nedgradera mig till bilist. Ja, det är verkligen en nedgradering, i alla fall om man skall ta bilen till jobbet. Trots att jag tog det lugnt och flöt med i trafiken så kände jag ändå hur stressnivån steg. Sådant upplever jag aldrig på cykeln, med ytterst få undantag som i måndags till exempel.

Jobbet var fullständigt kaos och det var det ad-hoc-projekt jag har blivit indragen i. Igår mer det mer än lovligt jävligt och jag blev totalblockerad i skallen. Fattar fan inte hur vissa tänker när de planerar (om de planerar). Det var med nöd och näppe jag tog mig igenom den dagen. Väl hemma rasade jag ner i soffan och mäktade ingenting. Knappt 5 veckor kvar till semestern. Nu gäller det att bita ihop.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 22 juni, 2016 i Diverse, Hälsa, Jobb

 

Kommentera

 
