RSS

Bröllop

17 Jun

Det blev en stressig jobbdag, denna fredag och rörig. Tur var väl att det var sista arbetsdagen denna vecka. Lite senare på kvällen kom den stora höjdpunkten. Min yngste son Mikael gifte sig med sin Linnea på Nolhaga slott. Ett mycket vackert parkområde i Alingsås. Vädret var perfekt. Efter denna lilla bröllopsceremoni åkte vi hem till Linneas föräldrar för lite, mat, dryck och umgänge. Enkelt och utan krusiduller, precis som brudparet önskat. En riktigt trevlig kväll med god mat. Det var första gången denna vecka jag verkligen kunde koppla av.

20160617_181924

Leve brudparet!

20160617_180746

Familjebilden

20160617_181411

Ett tjusigt par.

Jag blev riktigt rörd av att se detta fina brudpar som dessutom skall få tillökning i slutet av juli och då blir jag farfar. Idag kände jag mig faktiskt gammal för nästan första gången i mitt liv, fast det var på ett mycket positivt sätt. Tankar och känslor for genom kroppen och på något sätt kände jag att cirkeln slöts. Jag kan också glädja mig med att det inte är slut ännu på vare sig bröllop eller barnafödande. Det kommer mera. Det var en mycket stolt pappa och blivande farfar som åkte hem till Partille ikväll. Tänk att mina små knoddar har blivit så stora. Jodå! Tiden går.

20160617_184842

Jag och bröderna Brothers. De andra har också aktiviteter. Niklas på min högra sida ser till att jag blir farfar för andra gången i oktober. Robert på min vänstra sida gifter sig om en dryg månad. Det händer mycket i klanen nu.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 17 juni, 2016 i Diverse, Familj och Vänner

 

Kommentera

 
