RSS

Orp

14 Jun

Idag kom mina prylar. Jag har haft ganska mycket otur med cykelpumpar. Två stycken har pajat på ganska kort tid, senast när jag stod på Ringögatan och lagade en punka. Därför tröttnade jag på detta och beslutade mig för att skaffa en pump med lite mer kvalité. Clas Ohlson i all ära men de håller inte i längden. Nu har jag skaffat en kompakt Lezyne (Carina har en sådan och den har varit bra). Denna modell funkar som vanlig pump men kan även användas med en kolsyrepatron. Och som jag nämnt förut har jag tröttnat på tvåbenta fotgängare som rör sig slumpmässigt på gator och torg. Dessutom med hörlurar eller näsa i mobilen. Nu har jag fått hem en Orp, en liten manick som väsnas rejält och borde väcka den mest inbitne mobilzombien. En vanlig ringklocka räcker inte långt i dessa tider. Nu har jag höga förväntningar på min Orp. Jag kan säga att den låter och den låter rejält.

OrpFrontSnot

En sådan här rackare och med denna färg har jag nu.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 14 juni, 2016 i Diverse

 

Kommentera

 
