RSS

Sunset in Denmark

10 Jun

Avslutningen av gårdagen och Carinas födelsedag blev magisk! Vi satt vid stranden på Skallerup Klit, delade en flaska fin Champagne och följde solens nedgång där ute på Nordsjön. En syn jag aldrig kan se mig mätt på, precis som de svenska fjällen. Att sitta där och småprata med Carina i denna miljö är som att sätta ett gigantiskt plåster på min själ. Skallerup Klit är mitt smultronställe för det har allt. Lugn, ro och avkoppling för själen. Där finns även alla möjligheter för träning, simning i havet eller inomhus, fina cykelvägar och fina löpmöjligheter. Det finns även möjligheter till inomhusträning. Jag bara älskar det här stället som just nu är det rätta stället att slicka mina sår efter mitt tunga beslut att ställa in Kalmar. Jag kommer att åka härifrån med en ny plan och ett nytt mål.

2016-06-09_22-47-20

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 10 juni, 2016 i Familj och Vänner, Hälsa

 

Kommentera

 
