RSS

Växla ner

04 Jun

Idag har jag varit hemma och inte gjort ett enda skit. Jag inser hur trött jag har varit.Trots detta vaknade jag av mig själv innan klockan 8. Den största tilldragelsen var att titta på Stockholm Marathon. Den enda invändningen jag hade mot detta vara att den sändes i pajaskanalen TV4. Kvalitén på reportrarna (utom hon som sprang) var pinsamt dålig. Vilket är ganska typiskt för denna kanal. Skulle titta lite på TV4 Play som de uppmuntrade till och när jag skulle titta där så var det deras Premium som jag i så fall skulle få betala för. Vilket skämt!

Jag sov middag ganska länge och jag känner mig fortfarande trött. Samtidigt har jag en uppdämd oro i kroppen inför tisdagen och vad det kan föra med sig i framtiden. Kommer jag kunna starta i Kalmar eller inte? Om inte? Kommer jag att ha ork och styrka att fortsätta? Uppförsbacken är riktigt brant nu och jag måste nu växla ner på den minsta klingan ett par veckor för att klara mig och även att försöka coola ner mig. Riktigt jobbigt nu att gå i väntans tider för att få en dom på tisdag…

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 4 juni, 2016 i Hälsa, Hemma

 

Kommentera

 
