RSS

Fotografera slangen

31 Maj

Idag jobbade jag hemifrån eftersom jag skulle iväg och göra en datortomografi av min aorta (CT), dvs den årliga fotograferingen av innerslangen. Som vanligt är det inga problem att göra detta och åka genom ringen fram och tillbaka. Det som tar tid är logistiken och transporten till och från sjukhuset. Nu får jag tåla mig en eller två veckor till innan något svar kommer. Detta gör jag en gång om året och jag betraktar detta som årets absolut viktigaste undersökning. Hoppas på ett bra besked eftersom jag ligger farligt nära den övre gränsen i min aneurysm.

Imorgon återupptar jag återigen pendelcyklingen och tänker allt göra så de tre återstående dagarna. Nu skall allt vara på plats på jobbet och jag får se till att hitta nya vägar och få in en ny slentrian i pendlandet. Undrar om jag hinner sätta detta till semestrarna

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 31 maj, 2016 i Diverse, Hälsa

 

Kommentera

 
