RSS

Hemmadag

06 Maj

Jag har njutit av min lediga dag och gjort så lite som möjligt. Cykeln färdigställde jag så nu är den fit for fight. Jag har tagit en rejäl tupplur på dagen ute på terrassen. Superskönt! Dessutom har jag börjat med en 30-dagars utmaning med att göra, squats, crunches, armhävningar och planka. Jag är inte stark, jag skulle förlora i armbrytning mot en sädesärla för att inte tala om taskig bålstabilitet. Dags att försöka göra något åt saken med andra ord.

Imorgon skall det cyklas stadsgiro. Jipiii!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 6 maj, 2016 i Hemma

 

Kommentera

 
