RSS

Denna dag behövdes

23 Apr

Idag har varit en vilodag och det har nog varit bra. Trots 10 timmars sömn har jag varit lite smådarrig idag. Fortfarande ser vardagsrummet ut som ett tattarläger. Ombyggnationen av vår terrass har tagit helgpaus och är kanske klart på tisdag. Sedan skall ju allt släpas ut igen och det hela skall ställas i ordning. Suck! Det jag håller på med just nu är att beta av lite punkter på min digra to-do-list och det är en hel del som försvunnit. Tack för det. Det har inte varit någon större idé för mig att hitta på något idag, jag har hållit en låg profil. Det mest avancerade idag var att dra till Willys med Carina och handla. Nu inser ja att jag behövde denna dag.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 23 april, 2016 i Hemma

 

Kommentera

 
