RSS

Nya skor

16 Apr

Idag var jag på XXL och spenderade mina sista födelsedagspengar på ett par cykelskor att kunna ha under större delen av pendelcylingsåret. De jag har är lite för tunna nu fick jag tag i ett par Northvawe Rockster MTB som med råge uppfyller mina krav. Har kostat 1199 spänn, nu fick jag dem för 700 spänn. Därmed har jag nu allt jag vill ha och behöver inte investera mera i sådant. Bortsett från rena slitagegrejer som löparskor, däck och slang. Mycket nöjd med detta.

NorthvaweRocksterMTB

Vi passade på att handla på COOP medan vi ändå var i Bäckebol så var den saken ur världen. När vi kom hem kollade jag in lite badkarsrally. Det riktiga vår tecknet i Partille. Olika scoutkårer åker på Säveån från Kåhög ner till Partille Kyrkbro (ca 3 km ) i olika konstruktioner som baseras på badkar. Ganska kul att titta på. Det som tilltalar mig är lugnet och stillheten trots att det nu är en tävling (även om den inte är av det allvarligaste slaget).

20160416_133009-1

Ett badkarsekipage med inbyggd grillplats.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 16 april, 2016 i Diverse, Hemma, Prylar

 

Kommentera

 
