RSS

Blodprov

30 Mar

Det blev en lång dag idag. Först lite uppfriskande pendelcykling i ett litet rått ch småkyligt väder med frugan som efter hemkomst inte fick nog utan envisades med att köra ytterligare en halvtimma. Vi hann bli klara precis i tid innan vi satte iväg till Lindome för en träff med LEK-gänget.

Väl hemma har jag fortsatt att felsöka på min dator och jag har tagit ett blodprov med min CoaguCheck. En liten mellankontroll. PK-värdet visade 3,5. Lite högt det skall ligga på 2,4 +- 0,4. Så när den officiella referensmätningen sker på måndag kommer nog dosen att justeras. Nu är det dags att krypa till kojs. Imorgon blir det min sista dag på Volvo och även sista dagen denna vecka för pendelcykling.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 30 mars, 2016 i Familj och Vänner, Hälsa

 

Kommentera

 
