RSS

I startgropen

21 Mar

Jag är ovanligt glad för att vara på en måndag, kanske spelar det in att jag har en kort arbetsvecka framför mig. Jag har varit uppe på Östra sjukhuset idag och tagit ett nytt blodprov för att synkronisera CoaguChecken, men hon på AK-mottagningen ringde inte och levererade en ny dos som hon skulle. Så jag tar en gen dos ikväll och minskar med ett par tabletter. PK-värdet låg riktigt högt efter en veckas knaprande. 3,3 (normalt utan Waran är det 1,0) och mitt målvärde är 2,4. Så snabbt har jag ta mig fan aldrig kommit upp i värde innan. Förr brukade det ta flera veckor innan jag hamnade rätt. Första gången, flera månader.

Nu på kvällskvisten har jag gjort i ordning cykeln för lite pendelcykling denna vecka. Det skall bli skitkul. Jag kan nog ställa in dubbdäcken för gott tills nästa vinter i alla fall.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 21 mars, 2016 i Diverse

 

Kommentera

 
