RSS

Bana väg

14 Mar

Nu mera är det som att ta sig fram i obanad terräng för att nå min dator i arbetsrummet. I kväll tröttnade jag på detta och började röja runt lite. Bland annat har jag buntat ihop lite kablar och annat smått . Nu är det gjort. Jag har även rotat fram ett par PC-högtalare som jag kopplat in. Med andra ord, sådant där som aldrig blir gjort annars. Så denna kväll har Carina och jag pysslat i arbetsrummet istället för att häcka framför TV:n och spelat lite musik samtidigt. Riktigt trevligt och riktigt rogivande. Dessutom börjar det se anständigt ut på mitt skrivbord igen. Nu är det bara resten kvar.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 14 mars, 2016 i Hemma

 

Kommentera

 
