RSS

Nytt jubileum

02 Mar

Det verkar som om mina jubileer är mest hälsorelaterade nu för tiden. Idag är det dags för ett nytt. För exakt ett år sedan tog jag in på Sahlgrenskas sömnmottagning för att testa ut utrustning. Jag gick därifrån dagen efter med den CPAP jag nu har och har använt i princip vaenda dag (natt) sedan dess med undantag för två nätter. Och den har för mig blivit helt oundviklig. Jag är supernöjd med denna tingest som givit mig en radikalt ökad sömnkvalité. Ångrar att jag inte tog i detta tidigare. Det är ju lite meck med att ta på sig masken varje kväll, med det är ta mig fan värt det.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 2 mars, 2016 i Hälsa

 

Kommentera

 
